Veelgestelde vragen

Alles wat je wilt weten over het Weekdoel

Staat jouw vraag er niet bij of is het antwoord niet duidelijk genoeg? Bekijk onze hulp-pagina

Top 5 vragen over het Weekdoel

  • Ik heb mijn Weekdoel gehaald, maar kan geen beloning bestellen via de app. Wat moet ik doen?

  • Wat is de beloning voor het Weekdoel en hoe krijg ik die?

  • Hoe doe ik mee?

  • Waar vind ik mijn Weekdoel en waar kan ik zien hoe ver ik ben met mijn Weekdoel?

  • Mijn activiteit wordt niet goed geregistreerd, hoe kan dit?

Meedoen met het Weekdoel

  • Wat is het Weekdoel?

  • Hoe doe ik mee?

  • Waar vind ik het Weekdoel in de app?

  • Wanneer start mijn Weekdoel en hoe kan ik zien wat het doel is?

  • Hoe is mijn Weekdoel bepaald?

Beloning en punten

  • Wat is de beloning voor het Weekdoel en hoe krijg ik die?

  • Hoe kan ik mijn SamenGezond-cadeaubon inwisselen?

  • Waarom kan het aanbod van beloningen wisselen?

  • Ik heb mijn Weekdoel niet gehaald, krijg ik alsnog mijn SamenGezond-punten?

  • Ik heb het maximum aantal SamenGezond-punten voor dit jaar al behaald. Kan ik dan nog wel meedoen aan het Weekdoel?

  • Waarom moet ik eenmalig mijn telefoonnummer verifiëren bij een bestelling in de webshop?

Weekdoel Activiteiten bijhouden

  • Hoe haal je het Weekdoel?

  • Waarom tellen alleen GPS-activiteiten mee?

  • Tellen activiteiten via een gekoppelde app (als Fitbit, Garmin, etc.) ook mee?

  • Ik heb mijn Weekdoel gehaald, maar heb op maandag een e-mail gekregen dat ik het niet heb gehaald. Wat moet ik doen?

  • Wat als ik ziek word of door omstandigheden mijn Weekdoel niet kan halen?

  • Mijn activiteit wordt niet goed geregistreerd, hoe kan dit?

Privacy & Afmelden

  • Waarom introduceert SamenGezond het Weekdoel?

  • Wat doet SamenGezond met mijn gegevens?

  • Hoe meld ik mij af voor het Weekdoel?