Veelgestelde vragen

Alles wat je wilt weten over het Weekdoel

We weten wel dat we meer zouden moeten bewegen. En er zijn ook wel momenten dat het lukt, maar volhouden is lastig. Met het Weekdoel willen we jou persoonlijk uitdagen om actief te worden én te blijven. Met doelen die zijn afgestemd op jouw eerdere activiteiten. Staat jouw vraag er niet bij of is het antwoord niet duidelijk genoeg? Bekijk onze hulp-pagina

Meedoen met het Weekdoel

  • Waarom is het Weekdoel tijdelijk gepauzeerd?

  • Wat is het Weekdoel?

  • Hoe doe ik mee?

  • Wanneer start mijn Weekdoel en hoe kan ik zien wat het doel is?

  • Hoe is jouw Weekdoel bepaald?

Beloning en punten

  • Wat is de beloning voor het Weekdoel en hoe krijg ik die?

  • Als je meer punten haalt dan je Weekdoel, tellen die extra punten dan mee voor je puntensaldo?

  • Ik heb het maximum aantal SamenGezond-punten voor dit jaar al behaald. Kan ik dan nog wel meedoen aan het Weekdoel?

  • Waarom moet ik eenmalig mijn telefoonnummer verifiëren bij een bestelling in de webshop?

  • Coolblue: Waarom kan ik niet meer kiezen voor Coolblue als beloning?

  • Coolblue: Zijn mijn eerder verdiende bonnen nog geldig?

  • Coolblue: Komen de Coolblue cadeaubonnen nog terug als beloning?

  • Coolblue: Kunnen jullie de Coolblue cadeaubonnen met terugwerkende kracht toevoegen als Weekdoelbeloning?

Weekdoel Activiteiten bijhouden

  • Hoe haal je het Weekdoel?

  • Waarom tellen alleen GPS-activiteiten mee?

  • Tellen activiteiten via een gekoppelde app (als Fitbit, Garmin etc.) ook mee?

  • Ik heb mijn Weekdoel gehaald, maar heb op maandag een e-mail gekregen dat ik het niet heb gehaald. Wat moet ik doen?

  • Wat als ik ziek word of door omstandigheden mijn Weekdoel niet kan halen?

Privacy & Afmelden

  • Waarom introduceert SamenGezond het Weekdoel?

  • Wat doet SamenGezond met mijn gegevens?

  • Hoe meld ik mij af voor het Weekdoel?