Veelgestelde vragen

Op deze pagina vind je een overzicht van veelgestelde vragen. Staat jouw vraag er niet bij of is het antwoord niet duidelijk genoeg? Bekijk onze hulp-pagina

Top 5 meest gestelde vragen

Het Weekdoel

  • Waarom is het Weekdoel tijdelijk gepauzeerd?

  • Wat is het Weekdoel en hoe kan ik mij daarvoor aanmelden?

  • Ik heb mijn Weekdoel niet gehaald, maar heb daar wel recht op?

  • Ik doe mee met het Weekdoel, waarom verschijnen mijn behaalde punten niet in het puntenoverzicht?

  • Wat is de beloning voor een behaald Weekdoel en hoe krijg ik die?

  • Hoe lang kan ik meedoen aan het Weekdoel?

  • Waarom moet ik eenmalig mijn telefoonnummer verifiëren bij een bestelling in de webshop?

Account en punten

  • Voor wie is SamenGezond bedoeld en hoe kan ik mij aanmelden?

  • Is SamenGezond alleen voor wanneer je bij Menzis, Anderzorg of HEMA verzekerd bent?

  • Hoe kan ik mijn Menzis, Anderzorg of HEMA verzekerdennummer invoeren?

  • Wat zijn SamenGezond-punten?

  • Hoe verdien ik SamenGezond-punten?

  • Wat is het maximum aantal SamenGezond-punten dat je kunt verdienen?

  • Hoe kan ik mij voor SamenGezond afmelden?

Webshop producten & bestellingen

  • Hoe lang duurt het voor ik mijn bestelling ontvang en hoe weet ik de status van de verzending?

  • Hoe kan ik mijn bestelling retourneren of annuleren en zijn hier kosten aan verbonden?

  • Hoe kan ik mijn verjaardagscadeau bestellen?

  • Hoe zit het met de garantie op mijn bestelde producten?

  • Hoe werken de vouchers die ik bestel in de SamenGezond webshop?

  • Hoe werkt het met de zelfhulpmodules?

Over de app

  • Wat houdt de SamenGezond-app in en wat kan ik ermee?

  • Wat is de fitscore?

  • Wat houdt de coach in en hoe kan hij mij helpen?

  • Ik zie mijn activiteit niet in de app?

  • Hoe komt het dat mijn activiteit niet wordt beloond met SamenGezond-punten?

  • Hoe pas ik de online coach in SamenGezond aan?

  • Hoe weet ik welke versie van de SamenGezond-app ik heb?

  • Hoe vind ik de versie van het besturingssysteem van mijn telefoon?

  • Wat is de MET-score, of de MET u score?

  • Hoe werkt de synchronisatie van de SamenGezond-app met andere apps?

Privacy

  • Waarom moet ik eenmalig mijn telefoonnummer verifiëren bij een bestelling in de webshop?

  • Wat gebeurt er met mijn gegevens?

  • Wat gebeurt er met mijn foto’s in SamenGezond?

  • Hoe zit het met mijn privacy en gegevens?