Verifieer jouw telefoonnummer

En je bent klaar om te bestellen

Om een bestelling te doen in de webshop is het eenmalig nodig om je mobiele telefoonnummer te verifiëren in je profiel. Lees hier waarom we dit doen en hoe je jouw telefoonnummer kunt koppelen.

Waarom is dit nodig?
Omdat veiligheid en privacy zeer belangrijk voor ons zijn. Het eenmalig verifiëren van een telefoonnummer is een extra beveiligingstap. Hierdoor verminderen we de kans dat anderen misbruik kunnen maken van jouw account en jouw gespaarde punten of Weekdoel-beloning.

Wanneer is dit nodig?
We begrijpen dat dit een extra stap is. Daarom is dit pas nodig op het moment dat je een bestelling wilt doen in de webshop. Je krijgt eenmalig een sms op je mobiele telefoonnummer. Met de code in die sms verifieer je jouw telefoonnummer en ben je klaar om nu en in de toekomst te bestellen. Zo weten we zeker dat jij degene bent die gebruik maakt van jouw SamenGezond!

Hoe koppel je jouw telefoonnummer aan je SamenGezond-account?

  1. Log in op je SamenGezond-account en klik rechtsboven op Profiel.
  2. Ga vervolgens naar 'Inloggen en veiligheid' en klik op 'Koppel telefoonnummer'
  3. Vul je mobiele telefoonnummer (Nederlands 06-nummer) in en klik op ‘Verder
  4. Je ontvangt binnen enkele seconden een SMS met verificatiecode. Vul de verificatiecode in en klik op verder.

Je telefoonnummer is nu geverifieerd en je kunt een bestelling plaatsen in de webshop!

Video-uitleg:

Let op!
Een paar puntjes van aandacht:

  • Het is alleen mogelijk om een mobiel telefoonnummer te koppelen.
  • Lukt het koppelen niet via je telefoon, probeer het dan via de computer.
  • Zonder telefoonnummer is het niet mogelijk om een bestelling te doen in onze webshop.
  • Als je een telefoonnummer hebt gekoppeld en deze vervolgens verwijdert kun je datzelfde nummer gedurende 30 dagen niet opnieuw koppelen. Was het ontkoppelen een vergissing en wil je datzelfde nummer binnen de 30 opnieuw gebruiken? Neem dan contact met ons op.