Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Retour

Een bestelling retourneren kan binnen veertien dagen. Deze zogenaamde ‘herroepingstermijn’ start vanaf de dag waarop je de bestelling hebt ontvangen.

Geef binnen deze veertien dagen aan dat je de bestelling wilt retourneren. Dat kan per post, fax (0114-381769) of e-mail (samengezond@boostgroup.nl). Je kan ook gebruik maken van ons retourformulier (PDF: 'herroepingsformulier'). Digitale vouchers kunnen niet worden geretourneerd.

Retouradres

De producten dienen ongebruikt, onbeschadigd en compleet in de originele verpakking te worden teruggestuurd. Je kunt je bestelling retourneren naar:

SamenGezond
Antwoordnummer 6068
5902 VB Venlo
Nederland

Betaling

Als je de bestelling retourneert, ontvang je de betaling(en) die je ervoor hebt gedaan binnen veertien dagen van ons terug. We wachten met terugbetaling tot we de bestelling hebben teruggekregen, of totdat je hebt aangetoond dat je de bestelling hebt teruggezonden. Wij nemen de kosten voor het terugsturen van de bestelling voor onze rekening.

Garantie

Voor al onze producten gelden wettelijke garantierechten. Daarnaast heb je op bijna alle producten garantie volgens de geldende fabrieksvoorwaarden.

Hiervoor ontvang je een garantiebewijs in de verpakking of bij de bestelling. De datum waarop je het product hebt ontvangen, geldt als ingangsdatum van de garantieperiode.

Wil je een garantieclaim indienen? Neem dan altijd eerst contact op met de Boost klantenservice. De klantenservice geeft je meer informatie en bepaalt of een product gerepareerd of vervangen kan worden. Om gebruik te maken van de garantie, heb je de originele levernota nodig die we meesturen bij de bestelling. Je bent verplicht om het te repareren of te vervangen product te voorzien van een verpakking waarbij transportschade niet mogelijk is.

Als een product niet vervangen kan worden, storten we de punten en eventuele bijbetaling terug. Wij nemen de kosten voor het terugsturen van de bestelling voor onze rekening.

Geen garantie

Je hebt geen recht op garantie:

  • als er veranderingen in of aan het product zijn aangebracht.
  • als de datum van de levernota gewijzigd of onleesbaar is.
  • bij gebreken aan het product die zijn ontstaan door onjuist gebruik, zoals het niet te werk gaan volgens gebruiksaanwijzing.
  • bij beschadiging door opzet of onoplettendheid.
  • bij van buiten komend onheil, zoals blikseminslag en stroomuitval.