Veelgestelde vragen over SamenGezond Pro

Vraag & antwoord

Hieronder vindt u antwoorden op veelgestelde vragen over het gebruik van SamenGezond Pro.

Algemene vragen

  • Wat zijn de voordelen/extra’s die de medewerkers krijgen via SamenGezond Pro in SamenGezond?

  • Hoe kan mijn medewerker meedoen aan SamenGezond Pro?

  • Ik heb nieuwe medewerkers bij mijn organisatie, hoe kan ik deze aanmelden voor SamenGezond Pro?

  • Er gaan medewerkers uit dienst in mijn organisatie, hoe verwijder ik de deze medewerkers uit de Pro omgeving van mijn organisatie?

  • Een medewerker is de activatielink kwijt, hoe ontvangt hij/zij een nieuwe?

  • De activatielink van een medewerker werkt niet, wat moet ik nu doen?

Praktische vragen

  • Hoe kan ik iets in de webshop plaatsen?

  • Hoe kan ik een uitdaging organiseren?

  • Hoe krijg ik mijn aanbod/blogs in de SamenGezond app?

  • Hoe veel en vaak kan ik aanbod/blogs in de app plaatsen?

  • Welke vitaliteitsthema’s heeft SamenGezond Pro?

Vragen over privacy en rapportage

  • Is de privacy van mijn medewerkers goed gewaarborgd?

  • Wat gebeurt er met de e-mailadressen van mijn medewerkers?

  • Heeft zorgverzekeraar Menzis inzicht in de gegevens van mijn organisatie en medewerkers?

  • Wanneer en hoe ontvang ik een maandrapportage?

Vragen over aanvullende diensten

  • Kan ik extra hulp krijgen bij vitaliteitsthema’s en aanbod?

  • Hoe kan ik een contentabonnement afsluiten?

  • Kan ik extra hulp krijgen bij het implementeren van SamenGezond Pro?

Aanvullende vragen of hulp

  • Ik mis iets in de toolbox, waar kan ik terecht?

  • Mijn medewerkers stellen vragen over SamenGezond, waar kunnen ze terecht?

  • Mijn medewerkers hebben klachten over SamenGezond, waar kunnen ze terecht?

  • Welke veranderingen zitten er aan te komen bij SamenGezond (Pro)?

Heeft u een vraag die niet in deze Q&A is beantwoord? Vul dan dit contactformulier in.